خرید اکانت چت جی‌پی‌تی

آموزش خرید اکانت چت جی‌پی‌تی ChatGPT

مدت زمان مطالعه 6 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

چت جی‌پی‌تی معروف‌ترین هوش مصنوعی جهان است. در سال ۲۰۲۴ وبسایت چت‌جی‌پی‌تی در رتبه پربازدید‌ترین وبسایت‌های هوش مصنوعی جهان بوده است. این وبسایت که حالا بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، یکی از مهمترین وبسایت‌های جهان است. در حالی که بخش عمد‌ه‌ای از افراد از نسخه رایگان چت جی‌پی‌تی استفاده می‌کنند اما خرید اکانت پولی چت جی‌پی‌تی می‌تواند به شما قابلیت‌هی بسیاری بدهد. در این مقاله به صورت کامل آموزش خرید اکانت Chat GPT را به شما ارائه خواهیم کرد.

چت جی‌پی‌تی چیست؟

Chat GPT مهمترین چت‌بات هوش مصنوعی جهان است که توسط شرکت OpenAI ساخته شده است. این چت‌بات یک دستیار مجازی است که به سوالات شما پاسخ می‌دهد و می‌تواند بسیاری از کارها را برای شما انجام دهد. تولید محتوا، آموزش زبان، آموزش آشپزی، پاسخ دادن به سوالات درسی، خلاصه کردن مقالات و هزاران کار دیگر…

چت جی‌پی‌تی نسخه‌های مختلفی دارد، امروزه همه کاربران به راحتی و به رایگان می‌توانند از نسخه GPT 3.5 استفاده کنند. همچنین روزانه به صورت محدود نیز می‌توان از نسخه GPT-4o استفاده کرد. اما اگر می‌خواهید محدودیت نداشته باشید، باید نسخه‌های پولی را تهیه کنید. ما در این مقاله انواع نسخه‌های پولی را معرفی خواهیم کرد و سپس آموزش خرید اکانت چت جی‌پی‌تی را به شما ارائه خواهیم کرد.

تفاوت نسخه پولی و رایگان چت جی‌پی‌تی چیست؟

همانطور که گفتیم، هوش مصنوعی GPT نسخه‌های مختلفی دارد. ( برای آشنایی کامل با Chat GPT و انواع نسخه‌های آن اینجا کلیک کنید) نسخه 4o که اخرین پیشرفته‌ترین نسخه در حال حاضر است، پاسخ‌های به مراتب بسیار بهتری می‌تواند به شما بدهد. پاسخ‌ها در این نسخه بسیار دقیق‌تر، جامع‌تر و حرفه‌ای تر است.

علاوه بر آن، در اکانت پولی چت‌جی‌پی‌تی، شما به راحتی می‌توانید فایل‌های خود را آپلود کنید. در حالی که در نسخه رایگان به صورت محدود می‌توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید. از همین رو برای کسانی که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای از Chat GPT استفاده کنند، نسخه پولی واجب است.

انواع اکانت‌های ChatGPT

چت جی‌پی‌تی رایگان

این نسخه رایگان دسترسی به مدل GPT-3.5 را فراهم می‌کند و برای استفاده‌های عمومی مانند پرسش و پاسخ‌های روزمره، تولید محتوای ساده، و تعاملات معمولی مناسب است. کاربران در این نسخه ممکن است در زمان‌های پرترافیک با کندی مواجه شوند و دسترسی اولویت‌دار به سرورها ندارند. این نسخه برای کاربرانی که نیاز به قابلیت‌های پیشرفته ندارند، گزینه‌ای قابل قبول است.

چت جی‌پی‌تی پلاس

با پرداخت 20 دلار در ماه، کاربران نسخه Plus به مدل پیشرفته GPT-4 دسترسی پیدا می‌کنند که دقت و توانایی آن بیشتر از GPT-3.5 است. این نسخه همچنین با سرعت پردازش سریع‌تر و دسترسی اولویت‌دار در زمان‌های پرترافیک، تجربه بهتری ارائه می‌دهد. ChatGPT Plus برای کاربرانی که به دنبال تولید محتوای پیچیده‌تر، تجزیه و تحلیل‌های عمیق‌تر، و کاربردهای حرفه‌ای‌تر هستند، ایده‌آل است.

چت جی‌پی‌تی تیمی

نسخه تیمی برای گروه‌های کاری کوچک و متوسط طراحی شده است. این نسخه علاوه بر دسترسی به GPT-4، امکانات مدیریتی برای هماهنگی بین اعضای تیم و کنترل دسترسی‌ها را فراهم می‌کند. این طرح به تیم‌ها امکان همکاری مؤثرتر و افزایش بهره‌وری را می‌دهد. همچنین هزینه آن به‌صرفه‌تر از نسخه سازمانی است و برای سازمان‌هایی که به ابزارهای حرفه‌ای نیاز دارند، اما مقیاس کاری کوچکتری دارند، مناسب است.

چت جی‌پی‌تی سازمانی

نسخه سازمانی ChatGPT برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ طراحی شده است و شامل امنیت و رمزگذاری در سطح سازمانی، ابزارهای مدیریتی و گزارش‌دهی پیشرفته، و دسترسی نامحدود به GPT-4 می‌باشد. این نسخه به سازمان‌ها امکان ادغام با سیستم‌های داخلی، بهره‌برداری از داده‌ها، و تحلیل در مقیاس بزرگ را می‌دهد. ChatGPT Enterprise بهترین گزینه برای شرکت‌هایی است که نیاز به امنیت بالا، پردازش‌های پیچیده، و پشتیبانی گسترده دارند.

آموزش خرید اکانت چت جی‌پی‌تی پلاس

دسترسی به چت جی‌پی‌تی پولی به چند روش امکان پذیر است. در این بخش این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید مستقیم اکانت چت جی‌پی‌تی پلاس

روش اصلی خرید اکانت پلاس چت جی‌پی‌تی این روش است. شما کافیست در چت جی‌پی‌تی گزینه Upgrade Plan را بزنید و نسخه Plus را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد قیمت این نسخه ۲۰ دلار در ماه است البته شما بر حسب کشور، میزانی مالیات نیز باید بپردازید. تقریبا برای کشور‌های اروپایی و آمریکا باید حدود ۳ دلار بپردازید و در نهایت هزینه خرید چت جی‌پی‌تی برای شما ۲۳ دلار و یا چیزی در حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان خواهد بود.

شما برای خرید این اشتراک باید بتوانید دلاری پرداخت کنید. داشتن مستر کارت یا ویزا کارت برای این خرید اکانت چت جی‌پی‌تی لازم است. همین موضوع سبب شده است که خرید اکانت چت جی‌پی‌تی برای ایرانیان دشوار شود. البته قیمت بالای آن نیز یک مانع است. حالا وبسایت‌ها و افراد بسیاری هستند که اکانت چت جی‌پی‌تی را برای شما تهیه می‌کنند. این مجموعه‌ها حساب کاربری شما را می‌گیرند و صرفا عملیات پرداخت را انجام می‌دهند. تقریبا ۱۵۰۰ هزار تومان این سرویس‌ها در ایران قیمت دارد.

خرید اکانت گروهی چت جی‌پی‌تی

قیمت بالای چت جی‌پی‌تی سبب شده است که بسیاری از افراد به صورت مشترک با هم به خرید اکانت پولی چت جی‌پی‌تی اقدام کنند. در نسخه پولی شما ۵ برابر بیشتر می‌توانید از نسخه رایگان از GPT-4o استفاده کنید. بسیاری از افراد دو یا چند نفره با هم یک اکانت می‌خرند تا هزینه‌ها تقسیم شوند. در ایران این مدل اکانت‌ها تقریبا بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

این روش معایب بسیاری دارد. نخست این که حتی در نسخه پلاس نیز شما محدودیت‌هایی دارید، پس با افزایش نفرات، محدودیت‌های شما بیشتر می‌شود. همچنین در این نسخه شما باید قید حریم خصوصی و امنیت حساب خود را بزنید. افراد دیگر به راحتی چت‌های شما را می‌بینند.

خرید چت جی‌پی‌تی رایگان

بله درست شنیده‌اید. ما در جستجوهایمان متوجه شدیم وبسایت‌هایی وجود دارند که نسخه چت جی‌پی‌تی رایگان را هم می‌فروشند. هرچند مبلغ بسیار ناچیزی می‌گیرند اما تنها کاری که می‌کنند این است که با ایمیل شما در سایت Chat GPT برای شما ثبت نام می‌کنند (‌واقعا کار عجیبی است). پس حواستان باشد که اگر قیمت بسیار پایینی دیدید، دقت کنید که چه چیزی به شما می‌فروشند.

چت بات‌ها

اگر می‌خواهید تنها از مدل زبانی GPT-40 استفاده کنید و چندان هوش مصنوعی DALL-E و یا ساخت GPT و … برایتان اهمیت ندارد، چت‌بات‌ها نیز گزینه مناسبی به حساب می‌آیند. این چت بات‌ها در واقع با گرفتن API از شرکت OpenAI، به شما این امکان را می‌دهند که از این نسخه‌ها در یک محیط جدید و اختصاصی استفاده کنید. در ایران چندین شرکت وجود دارند که این سرویس را به شما می‌دهند. برخی قیمت بسیار پایینی دارند و برخی قیمتی برابر با خود چت جی‌پی‌تی. ما در نکست مایند نیز چت بات نکست چت را به شما ارائه می‌دهیم که شما می‌توانید بدون محدودیت از GPT-4o استفاده کنید. علاوه بر چت جی‌پی‌تی، ما به شما  نسخه پولی هوش مصنوعی Claude و هوش مصنوعی Gemini را نیز خواهیم داد.

معرفی سرویس نکست چت

نکست چت یک چت بات ساده است که ما برای همراهان و دوستان نکست مایند ارائه کرده‌ایم. ما در نکست مایند با همان قیمت اکانت پلاس چت جی‌پی‌تی، به شما دو مدل زبانی قدرتمند دیگر را نیز ارائه خواهیم کرد. به جای پرداخت برای چندین هوش مصنوعی، پول یک اکانت چت جی‌پی‌تی را پرداخت کنید و آن‌ها را هدیه دریافت کنید.

برای تهیه اکانت نکست چت اینجا کلیک کنید.

خرید اشتراک نکست چت یا چت جی‌پی‌تی؟

همیشه پیشنهاد ما خرید اکانت رسمی است. هرچند اکانت رسمی برای ایرانی‌ها چالش‌هایی دارد و حتی ممکن است بسته شود. اما شما با خرید اکانت رسمی، علاوه بر استفاده با محدودیت کمتر از GPT-4o، می‌توانید از DALL-E یا سایر GPT ها استفاده کنید و همچنین می‌توانید GPT های خود را بسازید. اما متاسفانه این خرید هم دشوار است و ریسک دارد. همچنین شما باید همیشه از فیلترشکن استفاده کنید.

نکست چت یک راه میانبر است. در نکست چت شما نیاز به فیلتر شکن ندارید، همچنین نیاز به حساب پرداخت ارزی نیز ندارید و استفاده بسیار ساده‌تری خواهید داشت، اما شما به هوش مصنوعی DALL-E دسترسی ندارید. همچنین GPT‌ها را نیز در اختیار ندارید. اما شما با خرید نکست چت می‌توانید هوش مصنوعی Claude که یکی از بهترین هوش مصنوعی‌های جهان است را نیز دراختیار داشته باشید. قیمت هوش مصنوعی Claude نیز ماهیانه ۲۰ دلار است. همچنین هوش مصنوعی Gemini را نیز در اختیار خواهید داشت.

پس اگر چندان از GPTها و DALL-E استفاده نمی‌کنید، ما خرید نکست چت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آخرین خبرها

زبان الکترونیکی مجهز به هوش مصنوعی غذاهای فاسد و مسموم را شناسایی می‌کند.

علی شریفی زارچی، رئیس کمیته علمی بین‌المللی المپیاد جهانی هوش مصنوعی شد.

سوءاستفاده از هوش مصنوعی برای تولید پورنوگرافی کودکان

نقاشی که به چشمان هوش مصنوعی می‌نگرد

هوش مصنوعی، ناجی میلیاردی خزانه‌داری آمریکا در مقابله با کلاهبرداری

ماشین هابرماس،هوش مصنوعی برای کاهش اختلافات شدید در جامعه

آشنایی با هوش مصنوعی
کاربردهای هوش مصنوعی

جدید‌ترین هوش مصنوعی‌ها

Read AI

Read AI

Hostinger AI

SoBrief

CAD with AI

designcap

photoroom

kapwing

Speechmatics

Prome

Lovo

Deep Dream Generator

artbreeder

Kaliber.ai

Dream.ai

Fotor

Wave.video

Soundraw

Pictory

ٍٍٍElai

Veed

VirtualSpeech

voicemaker

Infinite Album

Scalenut

DeepStory

Dora.run لوگو

dora.run

Hotshot

Simplified

Writecream

Anyword

Let’s Enhance

Poplar Studio

Timely

Semantic Scholar

Otter

Marlee

Supermeme.ai

Yarn

Frase

هوش مصنوعی Dream machine

Dream machine

CodeWP

هوش مصنوعی ایلان ماسک

Grok

تغییر چهره با هوش مصنوعی

Remaker

Flux

Adzooma

Powtoon

Lumen5

Iris.ai

Typeframes

klap logo

klap AI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا می‌خواهید ۹ ابزار هوش مصنوعی برتر جهان را با هم یاد بگیرید؟

۴۱۵ دقیقه ویدئو آموزشی، تنها ۴۲۰ هزار تومان