فروشگاه جی‌پی‌تی یا GPT store

Explore GPTs یا همان GPT store چیست و چه قابلیت‌‌هایی دارد؟

مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

احتمالا امروز صبح اگر Chat GPT را باز کرده باشید با یک نوتیف برخورد کرده ‌اید و در منو سمت چپ شما گزینه Explore GPTs ظاهر شده است. اکسپلور جی‌پی‌تی در واقع یک میانبر به GPT store یا همان فروشگاه جی‌پی‌تی است که حالا می‌توانید از این منو هم به آن دسترسی داشته باشید

 GPT store یا فروشگاه چی‌پی‌تی چیست؟

store GPT یک پلت‌فرم آنلاین است که محصولات و خدمات مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می دهد که توسط فناوری GPT پشتیبانی می شوند. این محصولات می‌توانند شامل همه چیز از چت‌بات‌ها و دستیاران مجازی گرفته تا تولیدکنندگان محتوا و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده باشند. فروشگاه‌های GPT، ادغام قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی را بدون نیاز به دانش فنی گسترده در پروژه‌های خود آسان می‌کنند.

در تصور کنید که یک شخص، با کمی مهارت و با استفاده از موتور چت جی‌پی‌تی می‌تواند یک هوش مصنوعی جدید برای خودش تهیه کند، حالا اگر دوست داشته باشد می‌تواند این هوش مصنوعی جدید را با دیگران هم به اشتراک بگذارد. امروزه بسیاری از سرویس‌ها و وبسایت‌های هوش مصنوعی با همین روش ساخته شده‌اند.

چرا باید به GPT Store  سر بزنیم؟

به زبان ساده، شما هنگامی که از Chat GPT استفاده می‌کنید از یک هوش مصنوعی خام استفاده می‌کنید. منظور از خام این است که به صورت عمومی به همه چیز پاسخ می‌دهد. شما در یک چت با ChatGPT می‌توانید آن را به مسیری که می‌‌خواهید هدایت کنید. مثلا تصور کنید یک برنامه نویس هستید و برای یک پروژه از چت جی‌پی‌تی کمک می‌گیرید. در ابتدا شاید ChatGPT به خوبی درخواست شما را متوجه نشود. اما در یک چت می‌توانید با پرامپت‌ های بهتر به او بفهمانید که چگونه و به صورت تخصصی به شما کمک کند. در این مسیر می‌توانید فناوری‌‌های دیگر هم به کار خود اضافه کند. و بووووم . شما یک هوش مصنوعی ساخته‌اید که پشت آن هوش مصنوعی قدرتمند Chat GPT است.

در GPT استور شما می‌توانید این GPTهای ساخته شده را مشاهده کنید و از آن ها استفاده کنید. بر اساس آماری که شرکت OpenAI منتشر کرده است بیش از ۳ میلیون GPT ساخته شده است. باورتان می‌شود؟

پس احتمالا به راحتی با گشت و گذار در GPT store احتمالا با هوش مصنوعی‌ای برخورد کنید که دقیقا به یکی از نیاز‌های شما پاسخ می‌دهد. احتمالا وقت آن رسیده که به جای این که از خود Chat GPT استفاده کنیم. برای هر کاری از GPT تخصصی آن استفاده کنیم. اینجاست که GPT store کار شما را راحت می‌کند.

چه چیزی جدید است؟

حالا شما می‌توانید حتی در نسخه رایگان از طریق کلیک بر روی دکمه Explore GPTs دنیایی از GPT های ساخته شده را مشاهده کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

فروشگاه GPT یا GPT store

به عنوان نمونه، پس از ورود به GPT store ما این سرویس‌ها را در دسته‌های مختلف مشاهده می‌کنید. تصویر بالا بخشی از ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه پژوهش است که اگر دانشجو یا پژوهشگر هستید می‌توانند به شما کمک کنند. ویژگی مهم این است که می‌توانید در همین محیط از این هوش مصنوعی ‌ها استفاده کنید و حتی این GPT ها به منو کناری شما در سایت Chat GPT اضافه می‌شوند که همیشه می‌توانید از آن‌‌ها استفاده کنید.

 

 

همانطور که مشاهده می‌کنید پس از استفاده از scholar GPT، این گزینه به منو اصلی سایت Chat GPT اضافه شده است.

احتمالا به زودی برای هر کاری که به دنبال آن هستیم می‌توانیم در این بخش یک ابزار مناسب پیدا کنیم. این شاهکاری است که Chat GPT به وجود آورده است.

 

 

آخرین خبرها

زبان الکترونیکی مجهز به هوش مصنوعی غذاهای فاسد و مسموم را شناسایی می‌کند.

علی شریفی زارچی، رئیس کمیته علمی بین‌المللی المپیاد جهانی هوش مصنوعی شد.

سوءاستفاده از هوش مصنوعی برای تولید پورنوگرافی کودکان

نقاشی که به چشمان هوش مصنوعی می‌نگرد

هوش مصنوعی، ناجی میلیاردی خزانه‌داری آمریکا در مقابله با کلاهبرداری

ماشین هابرماس،هوش مصنوعی برای کاهش اختلافات شدید در جامعه

آشنایی با هوش مصنوعی
کاربردهای هوش مصنوعی

جدید‌ترین هوش مصنوعی‌ها

Read AI

Read AI

Hostinger AI

SoBrief

CAD with AI

designcap

photoroom

kapwing

Speechmatics

Prome

Lovo

Deep Dream Generator

artbreeder

Kaliber.ai

Dream.ai

Fotor

Wave.video

Soundraw

Pictory

ٍٍٍElai

Veed

VirtualSpeech

voicemaker

Infinite Album

Scalenut

DeepStory

Dora.run لوگو

dora.run

Hotshot

Simplified

Writecream

Anyword

Let’s Enhance

Poplar Studio

Timely

Semantic Scholar

Otter

Marlee

Supermeme.ai

Yarn

Frase

هوش مصنوعی Dream machine

Dream machine

CodeWP

هوش مصنوعی ایلان ماسک

Grok

تغییر چهره با هوش مصنوعی

Remaker

Flux

Adzooma

Powtoon

Lumen5

Iris.ai

Typeframes

klap logo

klap AI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا می‌خواهید ۹ ابزار هوش مصنوعی برتر جهان را با هم یاد بگیرید؟

۴۱۵ دقیقه ویدئو آموزشی، تنها ۴۲۰ هزار تومان