ابزارهای هوش مصنوعی کسب و کار

هوش مصنوعی BIT.ai
رایگان و پولی (فریمیوم)

Bit AI

Bit AI یک ابزار مدیریت اسناد با هوش مصنوعی است که می‌تواند عملکرد و بهره‌وری شما به صورت فردی و هم به صورت تیمی افزایش دهد. اگر به دنبال آن هستید که استارتاپ یا تیم پژوهشی خود را بهتر مدیریت کنید، این هوش مصنوعی را حتما در نظر داشته باشید.

معرفی و آموزش کلیک آپ Click Up
پولی

Click UP

پلتفرم Click Up یک ابزار کاربردی و جامع برای مدیریت پروژه و بهره‌وری است که می‌تواند شما را از بسیاری از نرم افزارها بی‌نیاز کند. این ابزار جذاب در سال ۲۰۲۳ هوش مصنوعی را نیز به خود اضافه کرد تا کاربران این پلتفرم از قدرت هوش منصوعی در مدیریت کارهای خود و همچنین تولید محتواها و …. از آن به صورت یکپارچه در همین پلتفرم استفاده کنند.

رایگان و پولی (فریمیوم)

Reworkd AI

هوش مصنوعی Reworkd AI به شما کمک می‌کند کارهایی مانند بایگانی٬ حسابداری را خودکار کنید و در زمان صرفه جویی کنید و بتوانید به رشد سریع‌تر بیزنس خودتان فکر کنید.

هوش مصنوعی Writer
پولی

Writer

ابزار Writer یک هوش مصنوعی مولد است که برای اهداف سازمانی تولید شده است. این هوش مصنوعی بر اساس داده‌های موجود در شرکت شما، می‌تواند در نوشتن متن‌ها به شما و کارمندان شما کمک کند.

رایگان و پولی (فریمیوم)

HubSpot CRM

هوش مصنوعی HubSpot یک پلتفرم برای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یکپارچه است. این ابزار برای ساده‌سازی کار شما و همچنین رشد بهتر کسب و کارتان طراحی شده است. استقاده‌ی اولیه از این برنامه رایگان است و همه می‌توانند استفاده کنند.

هوش مصنوعی APollo
رایگان و پولی (فریمیوم)

apollo.io

پلتفرم Apollo.io یک ابزار کاربردی برای کسب و کارشماست که می‌تواند فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را یکپارچه و هوشمند کند.

هوش مصنوعی Stack AI
رایگان و پولی (فریمیوم)

Stack AI

پلتفرم Stack AI صرفا یک هوش مصنوعی نیست. بلکه ابزاری است که با آن می‌توانید به سادگی برای شرکت و سازمان خود ابزارهای ضروری هوش مصنوعی را بسازید.

رایگان و پولی (فریمیوم)

Looka

با هوش مصنوعی Looka به راحتی می‌توانید طراحی لوگو برای وب سایت یا شرکتتان را انجام دهید. از هوش مصنوعی Looka برای طراحی لوگوی برند خود استفاده کنید.

رایگان و پولی (فریمیوم)

Stockimg AI

هوش مصنوعی Stockimg AI به شما امکان می‌دهد لوگو و انواع تصاویر را از یک متن تولید کنید.

رایگان و پولی (فریمیوم)

GitMind AI

گیت مایند یا Gitmind یک ابزار هوش مصنوعی کاربردی است که به شما کمک می‌کند با تکیه بر هوش مصنوعی، ایده‌هایی که در ذهن دارید را پرورش دهید، این هوش مصنوعی به راحتی می‌تواند نقشه‌های ذهنی بسیار جذابی رسم کند.