دوره آموزش استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی

دو سال پس از ظهور ChatGPT، حالا ابزارهای هوش مصنوعی بخش جدایی ناپذیری از زندگی مردم تبدیل شده‌اند. با وجود نفوذ گسترده این فناوری، همچنان بسیاری از مردم، در استفاده از این ابزارها چالش‌هایی دارند. «دوره آموزشی جامع ابزارهای هوش مصنوعی» با هدف معرفی و آموزش کامل ابزارهای هوش مصنوعی تولید متن، ساخت عکس، ویدئو  و موزیک، به زبانی ساده، به عموم مردم، توسط نکست مایند تهیه شده است.

محتویات دوره آموزش جامع ابزارهای هوش مصنوعی

این آموزش به معرفی و آموزش کار با چندین وبسایت پرطرفدار هوش مصنوعی جهان می‌پردازد.

آموزش کار با چت‌بات‌های معروف هوش مصنوعی جهان

  • ChatGPT
  • Copilot
  • Gemini

آموزش ساخت تصویر با هوش مصنوعی

  • Krea AI
  • Ideogram
  • firefly

آموزش ساخت موزیک با هوش مصنوعی

  • suno AI

آموزش ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

  • RunwayML
  • Genmo

ساخت ویدئو با Krea

 

آموزش ویدئویی ابزارهای هوش مصنوعی

دوره آموزش ابزارهای هوش مصنوعی به صورت ویدئویی است. مجموع این آموزش بیش از ۶ ساعت آموزش ویدئویی است. هر ابزار بسته به کاربرد و اهمیت به میزان مناسب مورد توجه قرار گرفته است تا در نهایت یک تجربه کامل از استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را فرا بگیرید.

دلیل انتخاب این ابزارها

هدف اصلی دوره آموزش ابزارهای هوش مصنوعی، کار با وبسایت‌هایی است که کاربران بتوانند به رایگان و بدون مانع ( نیاز به شماره تماس خارجی و ..) بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. از همین رو ابزارهایی انتخاب گردیده است که کاربران بتوانند پس از هر ویدئو به راحتی با آن ابزارها کار کنند. تنها موردی که کار با این ابزارها را دشوار می‌کند، نیاز به فیلتر شکن است. در صورتی که فیلتر شکن در اختیار داشته باشید، پس از اتمام هر ویدئو می‌توانید به راحتی از همه این ابزارهای معرفی شده استفاده کنید.

دلایل انتخاب سرفصل‌ها

با بررسی میزان بازدید صفحات سایت و همچنین بررسی جستجوی کاربران ایرانی در گوگل در مورد هوش مصنوعی، این سرفصل‌های آموزشی به عنوان نیازهای اصلی کاربران شناسایی گردید. از همین رو با وجود طبف گسترده کاربردها و قابلیت‌های هوش مصنوعی و انواع ابزارهای مختلف، این موارد در این آموزش انتخاب گردید.

مخاطبین دوره آموزش جامع ویدئویی ابزارهای هوش مصنوعی

این دوره از سطح پایه شروع می‌کند. ما در نظر گرفته‌ایم که مخاطب ما می‌تواند یک دانشجو، یک کارمند، یک دانش آموز و یک زن خانه دار باشد. این دوره از بحث‌های مقدماتی شروع می‌کند. اما این دوره تنها در سطح مقدماتی خلاصه نمی‌شود، و ابزارهای مورد بحث را به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

هوش مصنوعی زندگی همه دوره آموزش هوش مصنوعیافراد جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. در این دوره نیز تلاش شده است تا با روشی ساده، تکمیلی و عملی، موضوعات به نحوی بیان گردد که برای همگان قابل استفاده باشد.

همچنین بسیاری احساس می‌کنند که به علت سطح نامناسب زبان انگلیسی، شاید نتوانند از بسیاری از این ابزارها استفاده کنند. از همین رو در این دوره، به روشی ساده، به شما نشان می‌دهیم که حتی یک گوگل ترنسلیت‌هم می‌تواند کار را انجام دهد و زبان انگلیسی یک مانع در این مسیر برای شما نیست.

 

دوره آموزشی جامع ابزارهای هوش مصنوعی

دوره آموزش ابزارهای هوش مصنوعی، به صورت کامل، ۹ ابزار هوش مصنوعی مختلف را به شما آموزش می‌دهد. در این دوره شما یاد می‌گیرد با شناخته شده‌ترین و قوی‌ترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی و ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس، ساخت ویدئو و ساخت موزیک کار کنید.

در این دوره بدون نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای از کامپیوتر یا سطحی از زبان انگلیسی می‌توانید یاد بگیرید از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنید.

هزینه:

420.000 تومان

مدت زمان دوره:

۴۱۵ دقیقه