معرفی هوش مصنوعی Krea AI

با استفاده از این هوش مصنوعی طراحی محور، تصاویر یا ویدیوها را تولید کنید. این هوش مصنوعی قادر است از یک نقاشی ساده یک تصویر ایجاد کند.

Krea AI را دوست داشتید؟ به اشتراک بگذارید

سرویس‌های مشابه Krea AI
هوش مصنوعی Hotshot
هوش مصنوعی Hotshot یکی از جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی برای ساختن ویدئو از متن است. این هوش مصنوعی کیفیتی باورنکردنی دارد و بسیاری آن را رقیب شرکت OpenAI می‌دانند.

||

رایگان و پولی (فریمیوم)

هوش مصنوعی Dream machine
هوش مصنوعی Dream machine در حال حاضر با نسخه Dream machine V1.5 به جنگ ابزارهای معروف تولید ویدئو با هوش مصنوعی رفته است. این هوش مصنوعی کیفیت کم نظیری را به شما ارائه می‌کند.

||

رایگان و پولی (فریمیوم)

Flux
هوش مصنوعی Flux که به تازگی منتشر شده است یک شاهکار در حوزه ساخت تصاویر واقعی و طبیعی با هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی به صورت رایگان و اوپن سورس منتشر شده است. ما در این مقاله به صورت کامل استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهیم.

||

رایگان

هوش مصنوعی Powtoon به شما کمک می‌کند یک ارايه با انیمیشن داشته باشید. این برنامه برای ساخت ویدیوها و بیشتر انیمیشن‌ها استفاده می‌شود تا کسب و کارتان را جذاب نشان دهید.

||

رایگان و پولی (فریمیوم)

جدید‌ترین هوش مصنوعی‌ها

Read AI

Read AI

Hostinger AI

SoBrief

CAD with AI

designcap

photoroom

kapwing

Speechmatics

Prome

Lovo

Deep Dream Generator

artbreeder

Kaliber.ai

Dream.ai

Fotor

هوش مصنوعی Krea.AI

هوش مصنوعی کریا (Krea) یکی از بهترین ابزاهای تولید عکس و فیلم در جهان

در دو سال گذشته‌، ابزارهای هوش مصنوعی بسیاری برای تولید عکس و فیلم منتشر شده‌اند که هر کدام کاربردها و جذابیت خودشان را دارند. هوش مصنوعی Krea AI یکی از بهترین‌ابزارهاست. در حالی که بسیاری از سرویس‌های هوش مصنوعی تنها از روی دستور متنی و یا پرامپت برای شما تصویر می‌سازند، شما در وبسایت کریا از هرچیزی می‌توانید برای ساختن تصویر استفاده کنید. در اینجا این هوش مصنوعی را به صورت کامل بررسی می‌کنیم و ساخت تصویر و ویدئو با آن را به شما آموزش خواهیم داد.

هوش مصنوعی Krea AI چیست؟

وبسایت Krea AI یک ابزار بسیار قدرتمند هوش مصنوعی برای ساخت تصاویر و ویديو است. در حالی که اکثر سرویس‌های ساخت تصویر با هوش مصنوعی به گونه‌ای عمل می‌کنند که باید ابتدا پرامپت خود را بنویسید و سپس تصویر را بسازید، اما هوش مصنوعی Krea در لحظه نوشتن هم تصاویر را به شما نمایش می‌دهد و شما با هر تغییری که اعمال می‌کنید، تغییراتی را در تصاویر نهایی خود مشاهده می‌کنید. «در لحظه بودن» قدرت اصلی هوش مصنوعی Krea است.

قدرت Krea تنها به ساخت عکس از متن ختم نمی‌شود. شما می‌توانید تقریبا از منبعی برای ساخت عکس استفاده کنید. مثلا یک عکس بارگزاری کنید و با ترکیب متن آن را به چیزی که می‌خواهد تغییر دهید.

یا می‌توانید با ابزارهایی نظیر ابزار‌های نقاشی (اشکال هندسی و قلم و …) یک طرح اولیه را به تصویر اضافه کنید یا در ثانیه تصویر دلخواه شما ساخت شود.

اگر هنوز حس می‌کنید Krea AI یک ابزار معمولی است به این فکر کنید که حتی می‌توانید با روشن کردن دوربین یا وب کم، تصویر بسازید.

 

هوش مصنوعی کریا چگونه به شما کمک می‌کند؟

ساخت تصویر با هوش مصنوعی: یکی از چالش‌‌های بسیاری از سرویس‌های هوش مصنوعی که برای ساختن تصاویر استفاده می‌شوند شانسی بودن آن ها است. در واقع شما یک متن را می‌نویسید، به صورت دقیق توصیف می‌کنید و در نهایت هوش مصنوعی برای شما یک تصویر می‌سازد. اما Krea AI متفاوت است.

شما نیاز نیست صبر کنید تا تصویر ساخته شود. شما لحظه ساخته شدن تصویر را مشاهده می‌کنید و هرچه که بخواهید با نوشتن متن یا افزودن المانی به تصویر می‌توانید در لحظه اضافه کنید.

کار با Krea AI دقیقا شبیه نقاشی کشیدن است. شما در لحظه می‌توانید هرچیزی که بخواهید به تصویر خود اضافه کنید. بدون شک گرافیست‌ها و طراحان و هرکسی که ذوق هنری دارد می‌تواند با این هوش مصنوعی هرچیزی که می‌خواهد به تصویر بکشد.

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت تصویر برای کاربران ایرانی

در حالی که بسیاری از وبسایت‌های هوش مصنوعی نیاز به عضویت ویژه دارند یا نیاز به فیلتر شکن دارند، وبسایت Krea.AI به راحتی در دسترس است و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. از همین می‌توان گفت هوش مصنوعی Krea.AI بهترین ابزار هوش مصنوعی برای کاربران ایرانی است.

وبسایت Krea.AI چه قابلیت‌هایی دارد؟

کریا یک جعبه ابزار است. شما می‌توانید تصویر بسازید، ویدئو بسازید و حتی تصاویر خود را ویرایش کنید و… برخی از مهمترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این هوش مصنوعی عبارت‌اند از:

Realtime

مهمترین بخش هوش مصنوعی Krea قابلیت RealTime است. در این حالت شما ساخت تصویر را مشاهده خواهید کرد و هر تغییری که میخواهید را می‌توانید در همان تصویر اعمال کنید. گزینه Realtime به شما یک بوم (Canvas) می‌دهد که شما هرچه روی آن بکشید، به صورت زنده یک تصویر جدید، با توجه به تصویر قبلی، برای شما خواهد ساخت.

تصور کنید که شما تصویر یک خانه در ساحل را ساخته‌اید، حالا یک دایره زرد بر روی بوم خود می‌کشید و ناگهان در تصویر نهایی یک خورشید ظاهر می‌شود.

ساخت تصویر با هوش مصنوعی Flux

هوش مصنوعی Flux یکی از جدیدترین هوش مصنوعی‌های جهان است که برای تولید عکس های بسیار طبیعی مشهور شده است. بسیاری آن را بهترین هوش مصنوعی ساخت عکس در جهان می‌دانند. وبسایت Krea AI حالا به شما این احازه را می‌دهد که از این هوش مصنوعی به صورت رایگان استفاده کنید.

حالا کافیست به راحتی پرامپت خود را بنویسید و تصاویر خود را بسازید.

ساخت ویدئو

با این هوش مصنوعی می‌توانید ویدئو نیز بسازید. برای ساخت ویدئو در این هوش مصنوعی باید از عکس و پرامپت به صورت همزمان استفاده کنید. احتمالا بسیاری از ویدئوهای ساخته شده با هوش مصنوعی که در اینترنت دیده‌اید با این هوش مصنوعی ساخته شده‌اند.

ساخت Logo Illusions

یکی از مینی اپ‌های جذاب هوش مصنوعی Krea.AI قابلیت Logo Illusion است. شما می‌توانید لوگو خود را به این هوش مصنوعی بدهید تا این هوش مصنوعی تصاویری را با طرح لوگوی شما بسازد، مثلا می‌توانید لوگوی خود را در یک ساحل صخره‌ای جانمایی کنید.

برای آشنایی و آموزش کامل ساخت لوگو ایلوشنز با هوش مصنوعی Krea اینجا کلیک کنید.

Enhance

شما با استفاده از این هوش مصنوعی، می‌توانید کیفیت تصاویر را افزایش دهید. همچنین می‌توانید علاوه بر افزایش کیفیت، با نوشتن پرامپت تغییراتی در عکس نیز ایجاد کنید. مثلا شما می‌توانید یک عکس قدیمی را آپلود کنید و همزمان با افزایش کیفیت، بکگراند آن را تغییر دهید.

عضویت در سایت Krea

عضویت در سایت کریا بسیار ساده است و تنها چند ثانیه زمان می‌برد، کافیست پس از ورود به سایت بر روی دکمه Sign UP کلیک کنید و سپس با استفاده از ایمیل خود و یا حساب گوگل خود در سایت کریا عضو شوید. شما نه به شماره تلفن خارجی نیاز دارید و نه به فیلتر شکن.

آموزش ساخت عکس با هوش مصنوعی Krea.AI

شما به دو روش می‌توانید در وبسایت کریا با هوش مصنوعی عکس بسازید. استفاده از هوش مصنوعی Flux و استفاده از Realtime. در ادامه هر یک از این دو روش را به شما آموزش می‌دهیم.

ساخت تصویر با Flux

در صفحه اصلی و همچنین در منو بالای سایت کریا گزینه Generate Image را مشاهده می‌کنید. کافیست بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه ساخت تصویر بروید.

آموزش ساخت عکس در هوش مصنوعی کریا

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کافیست در باکس پایین تصویر پرامپت یا دستور متنی خود را وارد کنید. هرچند می‌توانید به زبان فارسی بنویسید ( این هوش مصنوعی نسبتا زبان فارسی را درک می‌کند) اما ما به شما پیشنهاد می‌دهیم پرامپت خود را به زبان انگلیسی بنویسد.

شما همچنین می‌توانید از میان استایل‌ها ( سمت راست تصویر)، استایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس در نهایت بر روی گزینه Generate کلیک کنید. ساختن تصویر در این روش، در نسخه رایگان کمی زمان می‌برد (گاهی تا ۱۰ دقیقه)، اگر می‌خواهید در صف نباشید و تصاویر سریع‌تر ساخته شود باید نسخه پولی هوش مصنوعی Krea را تهیه کنید.

در نهایت این هوش مصنوعی ۴ تصویر برای شما خواهد ساخت که می‌توانید به راحتی آن‌ها را دانلود کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

ساخت تصویر در Realtime

همانطور که گفتیم بخش Realtime اصلی‌ترین بخش هوش مصنوعی Krea است. شما در این گزینه می‌توانید از پرامپت، تصویر، بکگراند، اشکال هندسی، قلم و … برای ساخت تصویر استفاده کنید.

ساخت تصویر در حالت Realtime با هوش مصنوعی Krea

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در سمت راست شما تصویر نهایی ( تصویری که هوش مصنوعی برای شما ساخته است) را در لحظه مشاهده می‌کنید و در سمت چب بوم (Canvas) خود را برای ساخت تصویر در اختیار دارید.

شما می‌توانید در ابتدا، در باکس پایین صفحه، پرامپت خود را وارد کنید. همچنین می‌توانید استایل تصویر را نیز انتخاب کنید تا تصویر مد نظر شما ساخته شود. سپس از سایر ابزارها برای جزئیات استفاده کنید.

مثلا همانطور که در تصویر بالا مشخص شده است، قرار دادن یک مربع آبی و دایره قرمز بر روی بوم، باعث شده که هوش مصنوعی کریا مانیتور را به رنگ آبی و در موقعیتی خاص از تصویر قرار دهد و یک طرح بنفش رنگ در دیوار کافه قرار دهد.

آموزش ساخت عکس با هوش مصنوعی

می‌بینید که تنها با جابجا شدن دایره بنفش و مربع آبی، تغییرات در عکس نهایی اعمال می‌شود.

شما در این هوش مصنوعی می‌توانید هزاران تغییر را ایجاد کنید، مثلا کیفیت عکس را تغییر دهید، قدرت هوش مصنوعی را کم و زیاد کنید، با تغییر بکگراند، تصویر را تغییر دهید و …

شما در این حالت می‌توانید حتی وبکم خود را روشن کنید و بر اساس تصویر وبکم، تصویر جدیدی بسازید. قابلیت‌های این هوش مصنوعی بسیار زیاد است و مطمئن باشید با هر تغییری شگفت زده خواهید شد.

 

آموزش ساخت ویدئو با هوش مصنوعی Krea AI

به تازگی هوش مصنوعی Krea.AI از قابلیت ساخت ویدئو خود نیز رونمایی کرده است. تا چندی پیش این قابلیت تنها در نسخه بتا و فقط برای کاربرانی که اشتراک پولی تهیه کرده‌اند در دسترس بود اما حالا همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای ساخت ویدئو کافی است از گزینه Generate در منو، بر روی گزینه Video کلیک کنید و سپس در صفحه بعد بر روی گزینه Open App کلیک کنید.

وبسایت‌های هوش مصنوعی بسیاری هستند که می‌توانند از متن و یا تصویر عکس بسازند اما هوش مصنوعی کریا به شما قابلیتی جدید می‌دهد. ساخت ویدئو با هوش مصنوعی Krea.AI بر پایه ترکیب Keyframes و پرامپت است.

Keyframes یا فریم‌های کلیدی در واقع تصاویری است که شما آپلود می‌کنید. در نسخه رایگان در هر ویدئو شما می‌توانید تا ۱۰ تصویر به عنوان فریم کلیدی انتخاب کنید. شما می‌توانید این تصویر ها را هم آپلود کنید و هم با هوش مصنوعی (تبدیل متن به تصویر) بسازید. سپس می‌توانید پرامپت‌ها را اضافه کنید. در واقع پرامپت می‌گوید برای هر تصویر ( یا چند تصویر با هم) چه اتفاقی در ویدئو رخ دهد.

همچنین شما می‌توانید یک سبک نیز انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه Generate video کلیک کنید تا ویدئو نهایی ساخته شود.

 

هوش مصنوعی کریا، ترکیب مهندسی و هنر

وبسایت کریا تنها یک ابزار هوش مصنوعی نیست. بلکه یک ابزار هنری است. در واقع این هوش مصنوعی یک بوم در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر تصویر و ویدئویی که در ذهن دارید را در چند ثانیه به واقعیت تبدیل کنید.

در حالی که بسیاری از وبسایت‌ها و سرویس‌های ساخت عکس تنها بر مبنای پرامپت کار می‌کنند. اما شما اینجا مجموعه زیادی از ابزارها در اختیار دارید و همانند یک هنرمند می‌توانید تصاویر و آثار هنری خلق کنید.

هزینه و قیمت استفاده از Krea AI

هوش مصنوعی krea Ai یک سرویس فریمیوم است. شما هم می‌توانید از نسخه رایگان آن استفاده کنید و هم با پرداخت هزینه از قابلیت‌های بیشتر آن استفاده کنید.

نسخه رایگان: در این نسخه شما می‌توانید ابزارهای محدودی برای طراحی در اختیار دارید. اما در نظر بگیرید که همین ابزارهای محدود بسیار فوق العاده‌اند. حتی از برخی سرویس های پولی و معروف بهتر و کاربردی‌تر هستند.

نسخه Basic: این نسخه ۱۰ دلار در هر ماه هزینه دارد. در این نسخه محدودیت ۳۶ هزار تصویر در لحظه وحود دارد و همچنین به همه ابزارها برای طراحی دسترسی دارید.

نسخه Pro: برای استفاده از این نسخه باید ۳۵ دلار در هر ماه بپردازید. در این نسخه محدودیت تصویر لحظه‌ای ۱۸۰ هزار تصویر است. درسترسی به همه ابزارها نیز دارید.

نسخه Max: قیمت این نسخه ۶۰ دلار در ماه است. و شما ۵۴۰ هزار تصویر در لحظه دارید و هیچ محدودیتی در استفاده از این سایت وجود ندارد.

سرویس‌های جایگزین Krea AI

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید عکس بسیار زیاد هستند. اگر می‌خواهید سرویس‌های دیگری مشابه با Krea AI را بررسی کنید ما به شما Adobe Firefly ، هوش مصنوعی DALL E-3 و استیبل دیفیوژن را پیشنهاد می‌کنیم.

 

نکست مایند Krea AI را به شما پیشنهاد می‌دهند.

وبسایت Krea بدون شک یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی است که شما می‌‌توانید برای ساخت تصویر و ویدئو از آن استفاده کنید. این وبسایت در نسخه رایگان نیز امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد. انعطاف پذیری بالای این هوش مصنوعی سبب می‌شود که به راحتی هر ایده‌ای که در ذهن خود دارید را به یک تصویر جذاب تبدیل کنید.

عدم نیاز به فیلتر شکن و همچنین ثبت نام و دسترسی ساده به راحتی آن را در میان بهترین ابزارهای هوش مصنوعی قرار می‌دهد. نکست مایند این هوش مصنوعی را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس به شما پیشنهاد می‌کند.

 

 

 

 

سوالات پرتکرار در مورد Krea AI

این هوش مصنوعی به شما اجازه می‌دهد از متن، از عکس، ترکیب عکس و متن و اشکال هندسی و حتی تصویر وبکم و… تصویر بسازید.
بله، علاوه بر تصویر شما می‌توانید با این هوش مصنوعی ویدئو نیز بسازید.

Krea AI را دوست داشتید؟ به اشتراک بگذارید

جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی در تلگرام نکست مایند

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرویس‌های مشابه Krea AI
هوش مصنوعی Hotshot
هوش مصنوعی Hotshot یکی از جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی برای ساختن ویدئو از متن است. این هوش مصنوعی کیفیتی باورنکردنی دارد و بسیاری آن را رقیب شرکت OpenAI می‌دانند.

||

رایگان و پولی (فریمیوم)

هوش مصنوعی Dream machine
هوش مصنوعی Dream machine در حال حاضر با نسخه Dream machine V1.5 به جنگ ابزارهای معروف تولید ویدئو با هوش مصنوعی رفته است. این هوش مصنوعی کیفیت کم نظیری را به شما ارائه می‌کند.

||

رایگان و پولی (فریمیوم)

Flux
هوش مصنوعی Flux که به تازگی منتشر شده است یک شاهکار در حوزه ساخت تصاویر واقعی و طبیعی با هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی به صورت رایگان و اوپن سورس منتشر شده است. ما در این مقاله به صورت کامل استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهیم.

||

رایگان

هوش مصنوعی Powtoon به شما کمک می‌کند یک ارايه با انیمیشن داشته باشید. این برنامه برای ساخت ویدیوها و بیشتر انیمیشن‌ها استفاده می‌شود تا کسب و کارتان را جذاب نشان دهید.

||

رایگان و پولی (فریمیوم)

جدید‌ترین هوش مصنوعی‌ها

Read AI

Read AI

Hostinger AI

SoBrief

CAD with AI

designcap

photoroom

kapwing

Speechmatics

Prome

Lovo

Deep Dream Generator

artbreeder

Kaliber.ai

Dream.ai

Fotor

آیا می‌خواهید ۹ ابزار هوش مصنوعی برتر جهان را با هم یاد بگیرید؟

۴۱۵ دقیقه ویدئو آموزشی، تنها ۴۲۰ هزار تومان